Forum Open Tibia Server Forum Strona Główna Open Tibia Server Forum

Najlepszy opis questów na OTSie
Idź do strony 1, 2  Następny

Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Nie 22:16, 26 Lis 2006    Temat postu: Najlepszy opis questów na OTSie

Tutaj będę wam opisywał questy na tym OTSie tzn. jak do nich dojsc, jak je wykonac i jak bezpiecznie wrócić :p

Divor

Dołączył: 05 Maj 2006

Skąd: Z dOmQ

PostWysłany: Pon 07:51, 27 Lis 2006    Temat postu:

1. BYł już gdzieś taki temat...
2. Mogł byś odrazu zacząc...
3. Na co to komu?....

Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pon 15:19, 27 Lis 2006    Temat postu: Na to to...

Na to to komu, że ten opis będzie lepszy, bardziej szczegółowy :p Już wkrótce umieszcze tu kilka questów :p

Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pon 15:45, 27 Lis 2006    Temat postu: !!!Questy!!!

!!!Questy w strefie dla postaci nie posiadających PACC!!! .::Enigma City::.

1. Quest dla początkujących graczy. Powinniście sobie znaleźć kogoś troszkę silniejszego do pomocy, lub troche potrenić. No dobra. Wyłazisz z depo i idziesz w lewo, schodzisz w dół do pierwszej kratki jaką zobaczysz na drodze. Potem zabijasz ze 2 rotwormy i schodzisz dziurą jeszcze nizej. cały czas kierujesz sie na południe, a potem na rozwidleniu idziesz w prawo, dochodzisz do końca korytaża, widzisz dziure, tam bedzie troche trudniej :p Schodzisz na dół a tam 2 Carrion Wormy, zabijasz je i idziesz dalej cały czas na północ, po drodze zabijasz chyba z 6 / 8 Carrion Wormów, dochodzisz do końca korytaża. Są skrzynki. Bierzesz nagrody (Beholder Shield def = 28, oraz two handed sword atk = 30 def = 25 dwuręczny). Potem wyłazisz tą samą drogą którą przyszedłeś.

2. Quest na Battle Axe. Wychodzisz z miasta kierując się na południe, przechodzisz przez mostek, widzisz 2 trolle, zabijasz je, pod drzewem powinna być dziura, wchodzisz w nią, tylko ostrożnie bo na dole dużo dwarfów i trolli. Po zabiciu dwarfów i trolli idziesz caly czas w prawo, przechodzisz korytazem rozwalając trolle, widzisz schodki, na górze chyba 3 albo 4 trolle, jeszcze wyżej dużo trolli, cała wataha. Rozwalasz trolle i idziesz jeszcze wyżej po drabince, którą widzisz na górnym, prawym końcu tego domku gdzie teraz jesteś, wchodzisz na góre, tam kilka trolli, oczywiście rozpraw się z nimi, powinieneś już sam zauważyć skrzynie, bierzesz nagrode (Battle Axe atk = 25 def = 10). Potem wychodzisz tą samą drogą którą przyszedłeś.

3. Quest na griffin shield. Wyłazisz z miasta południowym mostem, mijasz dziure z dwarfami i trollami, idziesz w dól, trzymasz się cały czas ścieżki i idziesz w prawo przy rozwidleniu, cały czas idziesz w prawo, aż wkońcu zauważasz parę kamiennych schodków (2 kamienne schodki) wchodzisz nimi na góre. Czekają na ciebie tam 2 Wild Warriory, chyba ze 3 albo 4 Amazonki, potem trzeba isc na gore (na dole tylko 3 valkirie i nic wiecej). Na górze czeka na ciebie 1 Witch, 1 Hunter, 2 Valkirie i chyba 3 Amazonki, zabijasz je. Wyżej będzie owiele trudniej, bo czeka tam na ciebie 1 monk, 2 huntery, valkirie i chyba może kilka amazonek. Jeśli uda ci się zabić potworki bierzez nagrode ze skrzynki (Griffin Shield def = 29). Wracasz tą samą drogą do miasta, którą przyszedłeś.

4. Quest na DSM (Dragon Scale Mail arm = 15 "Albo Armor, jak kto woli") i DL (Dragon Lance atk = 47 def = 16, dwuręczna). Wyłazisz z miasta tak jakbyś szedł na Griffin Shield quest, tylko tam już przy rozwidleniu ścieżki na dole zbaczasz ze ścieżki i idziesz cały czas na dół, idź cały czas prostą linią na południe a powinieneś zobaczyć wkońcu górę z dragonami. Wchodzisz na górkę schodkami i rozwalasz dragony, które napotkasz na swej drodze. Potem musisz znaleźć wejście, przejście w głąb góry, tam powinny być schodki na góre. Kiedy wejdziesz schodkami na góre powinieneś zabić jenego draga. Następnie idź w prawo takimi mostami, nacieraj na przód, najlepiej z kimś silniejszym, powinny stanąć wam na drodze 3 dragon lordy, po zabiciu ich i dojściu do końca bierzesz DSM i Dragon Lance ze skrzynek. Wracając Dragony, i chociasz jeden Dragon Lord powinien się odnowić, więc uważaj. Potem wracasz tą samą drogą, którą przyszedłeś.

5. Knight Set Quest. W tym queście wygrane to: Devil Helmet (arm = 7), Knight Armor (arm = 12) i knight legs (arm = 8 ). Idziesz tak jak na griffin shield quest, tyle że przy rozwidleniu tam na dole skręcasz w lewo, idziesz cały czas ścieżką, powinieneś dojść do takiej górki, przy której są 3 kamienne schodki, wchodzisz tam, potem idziesz naprzód i schodzisz następnymi schodkami, tam powinny być szkielety, które ci napewno nie sprawią problemu. Potem rozejżyj sie wokoło , poodkrywaj troszkę mapki, powinieneś widzieć 3 dziury, wchodzisz do tej najwyżej położonej. Na dole są Szkielety, ghoule i mumie, czyli nic strasznego, dochodzisz do końca korytażem i widzisz kolejne zejście w dół, schodzisz tam, powinny do ciebie podbiec 2 dark monki, rozwal je, potem idź w dół trzymając się prawej strony ściany (po to, żeby Nekromancer, vampiry i priestess cie nieprzyuważyli i żeby nie zabiły cie przypadkiem), po drodze możesz spotkać może 1 vampira, rozwal go. Potem znowu schodzisz na dół, ale przed tym wpisujesz czar na niewidzialność (Utana Vid) (Po to, żeby Liche cie nie atakowały), chyba, że jesteś Knightem to wtedy bedzie troche trudniej. No dobra, potem cały czas idziesz korytażem aż dojdziesz do 3 skrzynek z nagrodami. Po drodze do skrzynek na drodze staną ci liczne liche, priestess, nekro i przywołane przez nie stwory. Bieżesz nagrody i wracasz tą samą drogą którą przyszedłeś, tylko uważaj bo na pewno jakieś potworki się przez ten czas zrespiły.

6. Crown Set Quest. W tym queście nagrodami są: Crown Helmet (arm = 7), Crown Armor ( arm = 13) i Crown Legs (arm = 8 ). Idziemy tak jak na Knight Set quest tyle, że tym razem nie wchodzimy do najwyżej położonej dziury, tylko do najniżej, tam czeka na nas spora liczba banditów, więc przed wejściem tam jeśli można powinno się wpisać czar na niewidzialność (Utana Vid). Możesz wtedy spokojnie ominąć Bandity, a jak nie to zabij je, na końcu korytaża z banditami jest zejście w dół, tam czekają na ciebie 2 monki, oczywiście pokaż im kto tu żądzi. Po rozprawieniu się z monkami powinieneś zauważyć zejście w dół, uważaj bo tam już nie będzie tak łatwo, na dole czeka na ciebie z 10 hero, więc uważaj, jeśli jednak uda ci się skutecznie zwalczyć hero to na końcu korytaża w pokoiku podobnie jak na knight armor queście będą 3 skrzynki z nagrodami, po wzięciu nagród wróć tą samą drogą, tylko pamiętaj, żeby uważać, bo kilka hero, bandity i monki powinny się zrespić przez ten czas.

7. Behemoth Quest. Nagrody to: Steel Boots ( arm = 3) i Giant Sword (atk = 46 i def = 22, dwuręczny). Wychodzisz z miasta prawym jego rogiem, na tym poziomie powinieneś wiedzieć jak dojść. No dobra, wychodzisz z miasta prawym rogiem, idziesz ścieżką w dół i jak zobaczysz po prawej stronie górę jasnych kamieni, to poszukaj wśród nich zejścia na dół, tam 1 Cyclops, potem schodzisz jeszcze niżej, a tam całkiem sporo tych Gigantów z jednym okiem, następnie znajdz sobie tam schodki na niższy poziom, zejdź nimi w dół i zabij czekającego tam na ciebie Dragona, niżej będzie trudniej, po zejściu na niższy poziom powinieneś zobaczyć Dragon Lorda, zabij go i pójdź dalej na lewo mostkiem, powinien się przed tobą pojawić drugi Dragon Lord, potem po przejściu mostku schodzisz tymi schodkami niżej położonymi w dół, a tam chyba z 6 behemothów, idziesz cały czas w dół, powinieneś dojść do 2 skrzynek, bierzesz nagrody i wracasz tą samą drogą, którą przyszedłeś. Quest wykonany i po robocie.

8. Quest na Ornamented Shield (def = 22). Quest dla bardziej doświadczonych graczy. Idziemy tam gdzie wykonywaliśmy quest na DSM i Dragon Lance, tyle, że nie idziemy tam na góre, tylko szukamy zejścia na dół (Uwaga: zejście na dół dwoma kamiennymi schodkami, nie jednym, bo też jest takie zejście). Na dole 2 Dragi i 1 Dragon Lord. Potem schodzimy jeszcze niżej (Uwaga: jak już zejdziesz to zpowrotem nie wrócisz tymi samymi schodkami, więc przed tym się dobrze zastanów), a tam 2 Dragon Lordy, zabijamy je i idziemy cały czas na południe, tam powinno być kolejne zejście na dół. Kiedy zejdziemy niżej powinniśmy isc jedną drogą jaka jest, wkońcu powinniśmy dojść do skrzynki z nagrodą, tylko uważajcie na kilka Dragon Lordów, chyba z 6 i 1 Demodrasa. Potem wracamy inną drogą niż tą, którą przyszliśmy z powodu braku schodków na góre. Wyłazimy schodkami z Demodrasów na góre, potem idziemy na północ i na zakręcie skręcamy w lewo, potem cału czas przed siebie, powinniśmy dojść do schodków, włazimy na góre, a potem cały czas na lewo, aż zobaczymy schodki na wyższy poziom, wyłazimy na powierzchnię, jesteśmy na górze z Dragonami i już wiemy dalej jak dojść do miasta. Aha, po drodze do wyjścia powinny stanąc ci na drodze ze 2 / 3 Dragon Lordy max i jeden Dragon.

9. Quest na Fire Sworda ( atk = 35 i def = 20, jednoręczny). Idziemy tak jak na Behemoth Quest, tyle, że idziemy do końca ścieżki, którą kroczymy, jak ścieżka się skończy, to idziemy cały czas w prawo dolnym rogiem przez krzaki, potem kilka tarantuli i idziemy na północ, potem znowu krzaki i tarantula, idziemy cały czas w górę zabijając przy tym chyba z 10 Tarantuli, potem już na górze powinniśmy zauważyć schodki na dół, złazimy tam i idziemy cały czas na południe trzymając się prawej ściany, powinien wyskoczyć nam Giant Spider, zabij go i idz cały czas na dół koło prawej ściany, aż zauważysz przejście ścieżką w prawo (tam po bokach kamienie). Idziesz cały czas tą ścieżką, aż zauważysz dziurę, wchodzisz do niej a tam 2 Giant Spidery, potem idziesz cały czas na lewo, powinien wyskoczy.ć ci 1 albo 2 Giant Spidery, widzisz 2 dziury (obojętne w którą z nich wejdziesz bo obie prowadzą do tego samego miejsca), włazisz do byle jakiej dziury, a tam Drag, zabij i idź na południe. Idziesz cały czas ścieżką, tylko uważaj na chyba 4 Dragi. Jak dojdziesz do końca powinieneś zauważyc kolejną dziurę, włazisz w nią i nie możesz już wrócić na górę, więc lekka lipa, zabijasz 2 fire devile i idziesz cały czas na dół rozwalając liczne Fire Devile i pod koniec Fire Elementale, znowu dziura, ehh... Włazisz w nią, i jesteś w kolejnym korytażu, idziesz przez ognie w prawo, a potem na południe i pod koniec w lewo, w górę i znowu w lewo (po prostu idz jedyną ścieżką to dojdziesz). Widzisz już skrzynkę, bierzesz loot, czyli Fire Sworda. Tylko uważaj na Fire Devile napażające w ciebie z wysepek na lawie i na Dragon Lorda przy skrzynce i jeszcze na Dragona też niedaleko skrzyni, ehh... Tam przy skrzyncew jest wajfa (niestety nie wiem po co ona jest, ale chyba po nic) i statuetka, którą można zapalić na znak, że tam byłeś. Potem wracamy tą samą drogą i zatrzymujemy się prezy mostku w lewo, który powinniśmy z pewnością zauważyć, idziemy mostkiem w lewo, a tam kilka Fire Devili, dochodzimy do dziury, tam nie ma nic specjalnego, tylko 1 Dragon Lord i nic więcej, potem idziemy na północ, kilka fire Devili i wkońcu wyjście na góre, a to co?! Tak, wyjście nie działa, to oznacza, że trzeba paść, albo napisać do GMa, żeby nas wyciągnął, nie wiem czemu tak, czy to jakiś debug, a może specjalnie? Nie wiem. W każdym razie quest wykonany.

!!!Questy dla postaci posiadających PACC!!! .::Mystic Island::.

Aby móc wykonać te questy należy kupić pacc na 2 dni od NPC sprzedającego pacc za 10k (1cc). Ten NPC znajduje się na samej górze sklepuj gdzie jest NPC Soya, u którego sprzedajemy rzeczy.

10. Quest na Apokallipsis. Nagroda to jednoręczny miecz Apokallipsis (atk = 30 i def = 65). Teraz opisze dokładną drogę. Wychodzimy z depo górnum wyjściem i kierujemy się na lewo, na zakręci idziemy na północ, na następnym zakręcie skręcamy w lewo i idziemy cały czas tą drogą, aż dojdziemy do faca przy statku, mówimy do niego: hi, mystic island, yes. Przenosimy się na Mystic Island (Wyspe dla Pacc) (Uwaga: Gadając z kolesiem należy mieć przy sobie 50gp na bilet na wyspe). Kiedy jesteśmy już na Mystic Island idziemy schodkami w lewo, tam na Piraty Buccanery, rozwalamy i dizemy dalej, potem nie ma innej drogi, jest jedna, którą idziemy, jest szeroka, ale jedyna, więc idziemy nią naprzód rozwalając dużo Piratów, coś koło 15 piratów, powinniśmy dojść do 2 drabinek, wchodzimy nimi na góre, a tam Pirate Corsair, troche lepszy, potem idziemy cały czas w górę, jesteśmy na statku, gdzieś tak 10 piratów (rozwal), odkrywamy sobie troche mapki statku, powinniśmy zauważyć portal, przechodzimy przez niego i znajdujemy się pod wodą (w innych częściach statku nie mamy czego szukać, tam tylko dużo pratów). Pod wodą widzimy zbliżające się do nas Quesre Constrinctor i Quare Mantastin, zabijamy i odkrywamy całą mapke pomieszczenia, w którym się znajdujemy, docierając do skrzynki powinniśmy przejść drgoę zabijając 1 Water Elementala, 1 Quesre Pinchera, 1 Quesre Hydromancera, 1 Quesre Mantastina i 4 Query Constrictory. Bierzemy Apokallipsis ze skrzynki i wracamy do Enigma City tą samą drogą, którą tu szliśmy. aa, jeszcze jedno, tam pod wodą jest zejście na dół, tam jest dosyć ostro, na dole są: Quesra Predator, 2 Pinchery, 1 Mantastin i chyba 2 / 3 Quesry Constriktory. Wracjąc uważajcie na zrespionych piratów.

Niestety, ale już tym temtaem się nie zajmuje, więc nie będę go już dłużej rozpisywał. Wiem, że istnieje jeszcze wiele dużo innych questów, ale zbyt skomplikowane byłoby pisanie dokładnej drogi dojścia do nich i wogule.

Ostatnio zmieniony przez Anargos dnia Czw 17:10, 14 Gru 2006, w całości zmieniany 8 razy
Drzamich

joe

Dołączył: 24 Lis 2006

PostWysłany: Pon 17:31, 27 Lis 2006    Temat postu:

na f-sworda calkiem latwy quest knight na 30 i sork na 30+ bez najmniejszego problemu zrobia jedyny problem to to ze droga jest troche skaplikowana. bylem tam 2 razy i zawsze sie gubilem ;P

PostWysłany: Pon 17:38, 27 Lis 2006    Temat postu:

Ehhh... Mam nadzieję, że się podoba. No dobra, włączam OTSa i chwile pogram. Spróbuje obczaić tego questa na Fire Sworda. Już niedługo nowe questy zostaną opisane.

Ostatnio zmieniony przez Anargos dnia Pon 17:56, 27 Lis 2006, w całości zmieniany 2 razy
Apff

PostWysłany: Pon 17:44, 27 Lis 2006    Temat postu:

to po co piszesz te bzdrune posty.....
jest opcja EDYTUJ!!
jeśli chdzi o questy to nawet to jest napisane
dałoby rade trafic

Illusion Storm

Dołączył: 10 Paź 2006

Skąd: Świebodzin :)

PostWysłany: Wto 20:03, 28 Lis 2006    Temat postu:

Anargos napisał:
4. Quest na DSM (Dragon Scale Mail arm = 15 "Albo Armor, jak kto woli :p" ) i DL (Dragon Lance atk = 47 def = 16, dwuręczna). Wylazisz z miasta tak jakbyś szedł na Griffin Shield quest, tylko tam juz przy rozwidleniu ścieżki na dole zbaczasz ze ścieżki i idziesz cały czas na dół, idź cały czas prostą linią na południe a powinieneś zobaczyć wkońcu górę z dragonami. Wchodzisz na górkę schodkami i rozwalasz dragony, które napotkasz na swej drodze. Potem musisz znaleźć wejście przejście w głąb góry, tam powinny być schodki na góre. Kiedy wejdziesz schodkami na góre powinieneś zabić jenego draga. Następnie idź w prawo takimi mostami, nacieraj na przód, najlepiej z kimś silniejszym, po drodze powinny stanąć wam na drodze 3 dragon lordy, po zabiciu ich i dojściu do końca bierzesz DSM i Drago Lance ze skrzynek. Wracając Dragony, i chociasz jeden Dragon Lord powinien się odnowić, więc uważaj :p Potem wracasz tą samą drogą, którą przyszedłeś.

5. Knight Set Quest. W tym queście wygrane to: Devil Helmet (def = 7), Knight Armor (arm = 12) i knight legs (arm = 8). Idziesz tak jak na griffin shield quest, tyle że przy rozwidleniu tam na dole skręcasz w lewo, idziesz casły czas ścieżką, powinieneś dojść do takiej górki, przy której są 3 kamienne schodki, wchodzisz tam, potem idziesz naprzód i schodzisz następnymi schodkami, tam powinny byc szkielety, które ci napewno nie sprawią problemu :p Potem rozejzyj sie wokoło , poodkrywaj troszkę mapki, powinieneś widzieć 3 dziury, wchodzisz do tej najwyżej położonej. Na dole są Szkielety, ghoule i mumie, czyli nic strasznego, dochodzisz do końca korytażem i widzisz kolejne zejście w dół, schodzisz tam, powinny do ciebie podbiec 2 dark monki, rozwal je, potem idź w dół trzymając się prawej strony ściany (po to, żeby Nekromancer, vampiry i priestess cie nieprzyuważyli i żeby nie zabiły cie przypadkiem :p), po drodze możesz spotkać może 1 vampira, rozwal go. Potem znowu schodzisz na dół, ale przed tym wpisujesz czar na niewidzialność (Utana Vid) (Po to, żeby Liche cie nie atakowały), chyba, że jesteś Palkiem lub Knightem to wtedy bedzie troche trudniej :p No dobra, potem cały czas idziesz korytażem aż dojdzieszs do 3 skrzynek z nagrodami. Po drodze do skrzynek na drodze staną ci liczne liche, priestess, nekro i przywolane przez nie stwory. Bieżesz nagrody i wracasz tą samą drogą którą przyszedłeś, tylko uważaj bo na pewno jakieś potworki się przez ten czas zrespiły.

6. Crown Set Quest. W tym queście nagrodami są: Crwon Helmet (arm = 7), Crown Armor ( arm = 13) i Crown Legs (arm = 8). Idziemy tak jak na Knight Set quest tyle, że tym razem nie wchodzimy do najwyżej położonej dziury, tylko do najniżej, tam czeka na nas spora liczba banditów, więc przed wejściem tam jeśli można powinno się wpisać czar na niewidzialność (Utana Vid). Możesz wtedy spokojnie ominąć Bandity, a jak nie to zabij je, na końcu korytaża z banditami jest zejście w dół, tam czekają na ciebie 2 monki, oczywiście pokaż im kto tu żądzi. Po rozprawieniu się z monkami powinieneś zauważyć zejście w dół, uważaj bo tam już nie będzie tak łatwo, na dole czeka na ciebie z 10 hero, więc uważaj, jeśli jednak uda ci się skutecznie zwalczyć hero to na końcu korytaża w pokoiku podobnie jak na knight armor queście będą 3 skrzynki z nagrodami, po wzięciu nagród wróć tą samą drogą, tylko pamiętaj, żeby uważać, bo kilka hero, bandity i monki powinny się zrespić :/

w tych questach moge pomagać bo dużo run na nich nie strace..
jeżeli chcecie uzyskac pomoc nick w gdzie
'Illusion Storm'

Pozdrawiam,

Qreew

PostWysłany: Pon 08:25, 22 Sty 2007    Temat postu:

Bardziej zjebanego poradnika w zyciu nie widzialem -.- wykonujac qwesty wedlug tego poradnika omal nie padlem

ZBANOWAĆ TEGO PLEJERA !!!!!!!

oddaj mi za uhy zlodzieju !!!!!!

Marcus sork

Dołączył: 11 Lip 2006

Skąd: z pod mostu

PostWysłany: Pon 09:32, 22 Sty 2007    Temat postu:

gratz za poradnik qlestuw
a co do poradnika Qreew no to sie odpiepz poradnik jest the best zrób sam zobaczymy jaki zrobisz buhhae wogle nie zrobisz bo nie umiesz :lol

Majew

Dołączył: 09 Maj 2006

PostWysłany: Pon 10:00, 22 Sty 2007    Temat postu:

Marcus no i po co te głupie docinki z Twojej strony .. sami sobie tutaj na forum .. stwarzacie takie właśnie sytuacje .. i nie potrzebne kłótnie .. ale doszedłem do wniosku,że wy to Lubicie Sad... Znowu zaraz zacznie się kłótnia .. Qreew vs Marcus .. po co ? .. dla zabawy .. może zróbmy dział .. kłótnie -.- n/c

pozdrawiam
Majew

PostWysłany: Pon 15:15, 22 Sty 2007    Temat postu:

Ehh...szczerze to ten poradnik, to był jeden z pierwszych moich postów na tym forum (chyba trzeci), miałem wtedy chyba z 30 lv, więc byłem noobem ;p Ale Qrew...skoro tak to zrób lepszy, ja na 30 którymś lv podjąłem się sam fire sword questowi...ciekawe, czy sam byś lepiej napisał. Twisted Evil Dlaczego nazywasz mnie złodziejem? Ukradłem ci coś? Nie gram już na tym OTSie, skasowałem postać (miałem 105 lv Master Sorcer)...więc...nie oddam ci za twoje uhy ;p Nie chce się z tobą kłucić.

P.S Patrzcie na daty ;p

Pozdrawiam.

Qreew

PostWysłany: Pon 15:50, 22 Sty 2007    Temat postu:

Anargos napisał:
(miałem 105 lv Master Sorcer)

O stary to ty naprawde zajebisty byles o ja rspkt szckn <rasia>

ja na 30 którymś lv podjąłem się sam fire sword questowi

A czy to jest jakis wyczyn... roftl wez mnie nie rozsmiejszaj buwehahe naprawde jestes zajebisty zioom mysle ze najlepszy gracz jaki kiedykolwiek goscil na tym ots... Jestem zaszycony ze gralem z toba na 1 ots`ie

A co to za problem poradnik napisac? czlowieku jak bedziesz w moim wieku to zrozumiesz ze takie poradniczki sa beznadziejne.... A pozatym ten poradnik naprawde jest beznadziejny -.- jak bys cos wiedzial na temat robiena poradnikow to bys moze jakies ss`y dal? bo takie opisanie qwesta to naprawde lada wyczyn... jestem pelen podziwu dla ciebie naprawde helmety z glow !!!

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Open Tibia Server Forum Strona Główna -> OTS MediaMord 7.8/7.81 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)